Yhteys hoitajakutsu.fi

Huollon postiosoite:
Hoitajakutsu.fi
Ampujantie 9
25250 Märynummi

Myynti ja asiakaspalvelu:
Janne Sipilä
+358-440-100 310
janne( ät )hoitajakutsu.fi

Hannu Sipilä
+358-45-279 5990
hannu( ät )hoitajakutsu.fi

Tekninen tuki ja asennuspalvelut:
Jani Valtonen
+358-40-535 6586
jani( ät )hoitajakutsu.fi

www.hoitajakutsu.fi

Käyntejä kotisivuilla:89060 kpl
Hoitajakutsu.fi Oy tarina

Ajatus hoitajakutsu.fi:n perustamisesta alkoi kypsyä Hannun ja Jannen suunnitelmissa vajaa kymmenen vuotta sitten. 

Kuulimme liian usein asiakkaiden kertovan alan myyjien puhuvan vaikeaselkoista teknolatinaa ja tuotteiden olevan liian vaikeita käyttää tai olevan niin kalliita että heillä ei ollut varaa investoida laitteisiin vaikka tarvetta oli ollutkin. 

Halusimme toimia toisella tavalla, tehdä avunpyyntöratkaisujen hankkimisesta ja käyttämisestä vaivatonta ja yksinkertaista. Tähän savottaan pyysimme myös Janin mukaan. 

Yrityksen perustamiskokous pidettiin v.2009 ja nimeksi valittiin hoitajakutsu.fi, sama kuin nettiosoitteemme ja alalle vakiintunut termi avunpyyntölaitteistolle. Näin meidät löytää helposti ja nimi jo kertoo mitä teemme.  

Toimintaa ja tuotekehitystä ohjaamaan määritettiin kolme teesiä. 

1. Kaiken pitää olla yksinkertaista, yksikertainen kestää ja toimii. Halusimme ulottaa yksinkertaisuuden toimintatapoihimme ja myös tekniseen toteutukseen.
2. Yksinkertaisen ratkaisun tulee olla helppokäyttöinen. 
Hoitajille nämä laitteet ovat työkaluja. Kokemuksemme mukaan parhaat työkalut ovat sellaisia joiden käyttöön ei tarvita manuaalia tai päiviä kestävää käyttökoulutusta. 
Asukkaille nämä laitteet ovat avunpyyntövälineitä. Paras avunpyyntöväline on simppeli ja sen käyttöön ei tarvita opastusta. Pelastusrengasta on helppo käyttää ja kaikki pystyvät siihen. 
3. Hintatason tulee pysyä järkevänä. Kaikilla pitää olla mahdollisuus investoida avunpyyntölaitteisiin jos niistä on arjessa apua. Me emme pakota ketään ostamaan tuotteita tai lisälaitteita joita ei tarvita. Emme myöskään pakota asiakkaitamme pitkiin ja kalliisiin sopimuksiin. Kaikki on läpinäkyvää ja asiakkaamme tietävät mistä maksavat. 

Näillä teeseillä olemme edenneet ja kehittäneet toimintaamme. Seitsemän vuoden aikana olemme toteuttaneet yli kaksi sataa kohdetta, isoja ja pieniä. Isoin kohde on yli 300 hälytyspistettä ja pienimmät yhden tai kahden hälytyspisteen tarpeeseen. Kohteen koolla ei ole laitteiden käyttäjälle merkitystä, tärkeintä on että loppukäyttäjä saa itselleen sopivan laitteen ja voi sen avulla pyytää apua paikalle.

Matkalla on opittu paljon, välillä naurettu ja välillä raavittu päätä ja mietitty, sitten taas tehty töitä. Olemme auttaneet niin asukkaita kuin hoitajia arjen ongelmissa. 

Meistä tuntuu hyvältä kun kuulemme miten simppeliltä tuntuva tekninen ratkaisu oikein toteutettuna on helpottanut päivittäisiä askareita tai lisännyt turvallisuutta kohteessa. 

Me emme anna periksi jos joku yhdessä asiakkaamme kanssa suunniteltu ja hyvältä tuntuva juttu ei toimi ensimmäisellä kerralla, tai toisella. Kyllä se lopulta toimii kun tarpeeksi kauan kokeillaan. 

Tarina jatkuu, kiitos teille hyvät ystävät ja asiakkaat. 

T. hoitajakutsu.fi